82109
za mesiac
Dátum začiatku
• Daily cooperation with colleagues (native speakers) from the Front-office, Sales and Key Account Management departments in the supported local country
• Taking steps to ensure that customers receive their ordered goods in time and in desired quantity
• Pricing related processes
• Interaction with Customer service from respective countries in order to solve queries and issues related to customer Master Data
• Customer Master Data maintenance in SAP system (general data of the customer, bank data, sales related data)
• Quality check of maintained data in SAP database (strong focus on details)
• Denná spolupráca s kolegami z oddelenia Front-office, Sales a Key Account Management v podporovanej krajine
• Podnikanie krokov na zabezpečenie toho, aby zákazníci dostali objednaný tovar včas a v požadovanom množstve
• Procesy súvisiace s tvorbou cien
• Interakcia so zákazníckym servisom z príslušných krajín za účelom riešenia otázok a problémov súvisiacich s kmeňovými dátami zákazníka
• Údržba kmeňových dát zákazníka v systéme SAP (všeobecné údaje zákazníka, bankové údaje, údaje súvisiace s predajom)
• Kontrola kvality udržiavaných údajov v databáze SAP (zameranie na detaily)
Výhody:
Customer operations specialist carries out cust...
- koordinovanie aktivít v rámci oddelenia podpo...