82109
za mesiac
Dátum začiatku
Customer operations specialist carries out customer service back office responsibilities, mainly order entry management and supports OTC process in all tasks as directed or requested by the responsible Team Lead or Process Manager. In addition to the operational tasks, the employee follows corporate standards and internal compliance rules (including the Business Continuity Plan), as well as the SHE regulations and actively contributes to the achievement of the Quality Management Goals.
Zákaznícky operátor vykonáva zodpovednosti back office zákazníckeho servisu, hlavne správu vstupných objednávok a podporuje proces OTC vo všetkých úlohách podľa pokynov alebo žiadosti vedúceho tímu alebo manažéra procesu. Okrem operačných úloh zamestnanec dodržiava firemné normy a vnútorné pravidlá zhody (vrátane plánu pre podnikateľskú kontinuitu), ako aj predpisy týkajúce sa BOZP a aktívne prispieva k dosiahnutiu cieľov riadenia kvality.
Výhody:
- koordinovanie aktivít v rámci oddelenia podpo...
Príprava, realizácia a vyhodnocovanie prieskum ...