85101
Dátum začiatku
• Monitorovať a riadiť multi-technologické výpočtové aplikačné platformy a zariadenia systémovej infraštruktúry
• Analýza na aplikačnej úrovni na identifikáciu a nápravu problémov.
• Zaistenie stabilného operačného prostredia a dosiahnutie maximálneho využitia systémových možností
• Eskalácia zložitých problémov, aktívna komunikácia s vlastníkmi aplikácií, vývojovými tímami a manažmentom
• Kontrola notifikácií /kontrola automatizovaného spracovania. Spustenie ručného spracovania
• Komunikácia s klientmi (bankami), schémami (VISA / MC ...) a dodávateľmi
• Riešenie incidentov
• Zabezpečovať bezpečnosť údajov a prístup k IT systémom
Vykonávať administratívne a podporné činnosti n...
Vykonávať administratívne a podporné činnosti n...
špecialista klientskej podpory a prevádzky IKT-...