Regionálny riaditeľ je zodpovedný za nadväzovanie a rozvíjanie vzťahov s členmi, za ich informovanie o našich službách a za ich usmerňovanie pri prijímaní najlepších rozhodnutí. Je agilný a prispôsobivý, ale pracuje precízne, aby zabezpečil, že budeme členom poskytovať špičkové služby. Ideálny kandidát má výnimočné know-how a sieť kontaktov v bankovom a poisťovacom sektore. Táto pozícia je podriadená vedúcemu oddelenia medzinárodného rozvoja.
Úloha vedúceho oddelenia spolupráce zahŕňa koordináciu pútavých a podnetných informačných stretnutí a prepojení medzi členmi, a to osobne aj online, so zameraním na najdôležitejšie témy v odvetví bankovníctva a poisťovníctva. Osoba na tejto pozícii bude zohrávať kľúčovú úlohu pri podpore spolupráce medzi členmi Qorus v celosvetovom meradle prostredníctvom interaktívnych stretnutí na zdieľanie informácií, sieťových aktivít a prepojení, pričom sa bude zaoberať výzvami, s ktorými sa stretávajú. Brífingy a aktivity zamerané na spoluprácu slúžia členským bankám a poisťovniam ako cenné platformy na získavanie poznatkov zo skúseností iných inštitúcií, čo im umožňuje zostať inovatívnymi a udržať si konkurenčnú výhodu na svojich trhoch. Táto funkcia je podriadená vedúcemu oddelenia medzinárodného rozvoja.
•
Podporovať a rozvíjať vzťahy s členmi na úrovni C, aby spoločnosť Qorus mohla maximalizovať hodnotu týchto vzťahov prostredníctvom služieb na požiadanie.
• Získavanie a reaktivácia klientov súčasťou úlohy bude zabezpečovanie nových obchodov a hľadanie spôsobov, ako reaktivovať neaktívnych alebo zaniknutých klientov.
• identifikovať kľúčové kontakty v existujúcich aj potenciálnych členských spoločnostiach s cieľom nadviazať nové vzťahy
• Pravidelne sa stretávame s našimi členmi, aby sme im vysvetlili služby a usmernili ich výber.
• Pochopiť problémy a výzvy členov a identifikovať spôsoby, ako by Qorus mohol lepšie riešiť tieto potreby.
• Hľadanie príležitostí na krížový predaj alebo zvýšenie predaja existujúcim členom
• Rýchle a profesionálne riešenie sťažností zákazníkov
• Stanovenie cieľov príjmov a vypracovanie a realizácia stratégie na ich dosiahnutie
• riadenie komunity (napr. organizovanie malých miestnych sieťových podujatí offline aj online, spájanie členov z regiónu)
• Vyhľadávanie a identifikácia nových obchodných príležitostí vrátane nových trhov, oblastí rastu, trendov, členov, partnerstiev, produktov/služieb alebo nových spôsobov oslovenia existujúcich trhov.
• Spolupráca so staršími poradcami s cieľom identifikovať miestne výzvy
• Poskytovanie vynikajúcich služieb na udržanie pozitívnej povesti spoločnosti Qorus
• Reportovanie, každodenná práca so systémom CRM
• zúčastňovať sa na priemyselných podujatiach ako účastník aj ako prednášajúci (ak je to opodstatnené).
• 25 % času je potrebné cestovať
• Identifikovať najdôležitejšie témy brífingov pre členov
• výber odborníkov a rečníkov na interné brífingy na základe ich odborných znalostí a významu pre členov.
• overenie poverenia a pôvodu odborní
Agentúra Aurum spol. s r.o.