5955
za mesiac
Dátum začiatku
Vaša práca bude rôznorodá a dôležitá. Budete osobou prvého kontaktu pre našich klientov, partnerov a iných poskytovateľov služieb. Zároveň budete kontaktnou osobou pre zákazníkov volajúcim do strediska a spravovať firemný info mail. Denne budete komunikovať so všetkými oddeleniami spoločnosti, pretože budete akousi spojkou medzi nimi. Medzi Vaše denné úlohy bude patriť aj kontrola a pridávanie informácii na webové stránky, rozosielanie informačných mailov a komunikácia s partnerskými a ubytovacími zariadeniami. Budete pomáhať pri organizácii podujatí, akcií a plne zodpovedať za obsluhu skupín a organizovaných výletov. Ako pracovník infocentra tvoríte akúsi recepciu a pomáhate s administratívou. Počas prevádzky predávate vstupenky skupinám návštevníkov, vybavujete špeciálne požiadavky, sťažnosti i reklamácie. Budete osobou, ktorá toho vie o stredisku najviac a vždy vie podať kompetentné informácie nie len návštevníkom, ale i iným kolegom.
Výhody:
Aktívna telefonická a e-mailová komunikácia so ...
Serbian/Slovenian/Bosnian/Bulgarian Odpovedajt...
Odpovedajte na telefónne hovory, e-maily a sprá...