81005
za mesiac
Dátum začiatku
- zabezpečovanie technickej podpory L2 úrovne (Service Desk) na ústredí organizácie a na jednotlivých organizačných jednotkách v regiónoch SR,
- zabezpečovanie technickej údržby zariadení,
- navrhovanie a implementovanie LAN siete v organizačných jednotkách organizácie,
- inštalácia a konfigurácia sieťových zariadení, výmena WiFi prístupových bodov,
- riešenie problémov s prístupom k sieti, k tlačiarňam a iným zariadeniam,
- zabezpečovanie riadnej prevádzky a funkčnosti systémov a infraštruktúry. Spolupracovanie na projektoch (pripomienkovanie zadania, testovanie aplikácie a pod.),
- proaktívnym prístupom pristupovať k výzvam, ktoré prináša IT prevádzka a prevádzka bezpečnostných technológií,
- v úzkom tíme spolupracovanie na zavedení bezpečnostných politík, a všeobecne na zavedení bezpečnostných opatrení,
- aktívne komunikovanie s externými partnermi v rámci podpory IT,
- spravovanie informačného systému organizácie,
- plní ďalšie aktuálne úlohy na základe pokynov zamestnávateľa.
Výhody:
Riadenie činnosti oddelenia, úzka spolupráca s ...
Prispieva alebo môže viesť k vývoju zásad a pro...
- práca s programom SAFe5 Agilist a Google UX D...