91501
za mesiac
Dátum začiatku
Zabezpečenie kvality výrobkov v procese výroby, riadenie zákazníckych reklamácií.
Komunikácia so zákazníkom v anglickom alebo francúzskom jazyku.
Zodpovednosť za riadenie a vybavovanie zákazníckych reklamácií.
Riadenie analýzy 5Whys, 8D report.
Riešenie internej nekvality v spolupráci s vedúcimi pracovísk.
Aktualizácia kontrolných listov medzioperačnej a výstupnej kontroly v nadväznosti na požiadavky kvality.
Vykonávanie interných auditov k zabezpečeniu kvality výrobkov.
Spolupráca s podpornými oddeleniami pri posudzovaní nedostatkov a definovaní akčných plánov týkajúcich sa zistení v rámci interného auditu.
KPI quality reporting.
• kontroluje materiál, ktorý je dovezený do fir...
- Kontrola dodaných častí od dodávateľov - Dohľ...