• riešenie technických problémov, servisné zásahy
• inštalácia a sprevádzkovanie SW a HW produktov a technológií, ich upgradovanie
• údržba a administrácia dodanej techniky a technológie
• príprava technických riešení a služieb
• komunikácia so zamestnancami a technické konzultácie
• dokumentovanie problémov a ich riešenie
HELPDESK
• školenie zamestnancov a partnerov o produktoch, technických službách, technológiách
• účasť na obchodných projektoch a tendroch
• podpora a analytická práca pri zavádzaní nových produktov a ich upgradov
• montáž, inštalácia a sprevádzkovanie novej IT techniky, či už špeciálnej alebo všeobecnej ako sú PC, servery, LAN, periférne zariadenia ako napr. tlačiarne, kopírky, modemy, skenery, video konferenčná technika
• inštalácia operačných systémov a rôznych SW aplikácií
• servisné zásahy, údržba, profylaxia HW a SW v mieste inštalácie a/alebo v servisnom stredisku
• diagnostika a oprava IT zariadení
• upgradovanie HW, reinštalácia a konfigurovanie SW
• plánovanie, zvlášť pri väčších projektoch
• plynula komunikácia so zamestnávateľom a zákazníkmi v ukrajinčine, ruštine, angličtine a kazaštine, základne vedomosti čínskeho jazyka