82109
za mesiac
Dátum začiatku
Prepojenie a komunikácia s miestnymi HR oddeleniami po celom svete s možnosťou aktívne využívať svoje jazykové znalosti prostredníctvom e-mailu alebo telefónu
Byť prvým kontaktným bodom pre zamestnancov spoločnosti Henkel v súvislosti so všetkými otázkami, ktoré sa objavia o všetkých HR nástrojoch a aplikáciách, globálnych ročných procesoch, HR politike, interných predpisoch atď.
Podpora prichádzajúcich požiadaviek cez telefón (Kontaktné centrum) a interný nástroj na predaj vstupeniek
Úzka interakcia s kolegami z rôznych centier zdieľaných služieb v Káhire, Manile a Mexiku
Podporovať nové a náročné HR iniciatívy a byť aktívnou súčasťou pri implementácii a zlepšovaní nových projektov v HR oblastiach
Podpora globálnej mobility pre zamestnancov spo...
Správa pracovných inzerátov, organizovanie výbe...