91101
za mesiac
Dátum začiatku
• Vytváranie a aktualizácia procesnej FMEA,
• spracovanie reklamácií od zákazníka preverenie korektúr a preventívnych opatrení,
• kontrola a meranie komponentov káblových zostáv podľa výrobnej dokumentácie,
• vyhodnocovanie PDEK,
• preskúšanie kvalifikácie u priamych výrobných zamestnancov,
• komunikácia so zákazníkom, reprezentovanie na projektových a zákazníckych stretnutiach,
• spravovanie zákazníckych portálov, vyhodnocovanie spokojnosti zákazníkov,
• implementácia CSR do procesov, ich spravovanie cez dokumentáciu a kontrola ich dodržiavania,
• vykonávanie auditov, vytváranie kontrol plánov,
• riadenie nových projektov z hľadiska QM.
Výhody:
- vývoj embedded SW pre oblasť mechatronických...
Zabezpečenie kvality pri vývoji systému a softv...
príprava technickej dokumentácie, postupov a ma...